Uitvaartverzorger:

Mevrouw Jeannette Reen-Wind is de uitvaartverzorger van onze vereniging. U kunt haar bereiken op telefoonnummer: 06-25211493 Bewaart u deze gegevens goed bij uw papieren.

Contributie:

Gezinnen (man, vrouw, kinderen tot 18 jaar): € 47,50  Alleenstaande: € 25 De contributie verloopt via incasso.  gebracht. Kosten begrafenis of crematie De kosten van een gemiddelde begrafenis of crematie zijn, afhankelijk van persoonlijke wensen, tussen de € 4000 en € 5000 exclusief kosten aan grafrechten en grafmonumenten. De ledenkorting bedraagt € 1150

Donateur: € 12,50 U heeft recht op de diensten maar u ontvangt geen ledenkorting en u heeft geen stemrecht.

De contributie verloopt via incasso.

Per 01 juni 2023 is de acceptgirokaart afgeschaft.

Daarom verzoeken wij u vriendelijk ons toestemming te geven tot automatische incasso.

U kunt  hierover een mail sturen, met vermelding van uw rekeningnummer. U mag het bedrag ook zelf overmaken. Ons banknummer is: NL47 RAVO 0320 4390 97.

Bestuur:

Voorzitter : de heer J. Bergmans

Secretaris : mevrouw F. Buren

Penningmeester : de heer W. Bruining

Lid : mevrouw A. Nauta  (beheer ledenbestand en 2e penningmeester)

Lid : mevrouw G.T. Postma

Adreswijzigingen en geboortes:

Wanneer er zich wijzigingen voordoen in uw situatie (bijv. huwelijk, geboorte, verhuizing etc.) is het belangrijk deze z.s.m. door te geven aan de penningmeester of secretaresse. Dit kan per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via het contactformulier op de website ( www.uitvaartvereniging-wijnaldum.nl).

Het niet doorgeven van deze wijziging kan consequenties hebben voor uw lidmaatschap. Het komt voor dat bij verhuizing leden zich laten overschrijven naar een zustervereniging. Ons advies: informeer eerst bij de vereniging waarvan u lid bent. Ga in geen geval een dubbellidmaatschap aan. Wanneer u een aanvullende verzekering heeft, dient u de wijzigingen ook aan de desbetreffende verzekeringsmaatschappij door te geven. Bijverzekeren: het verzorgen van een uitvaart is een kostbare aangelegenheid. Er bestaat een mogelijkheid om u kostendekkend bij te verzekeren. Indien u overweegt een uitvaartverzekering af te sluiten, let u dan op dat de uitvaartvereniging van Wijnaldum uw uitvaart kan verzorgen en niet alleen de verzekeraar. In het geval dat de verzekeraar uw uitvaart moet verzorgen vervalt uw ledenkorting.